© ipvdelft.nl / hovenring.com |
Dane techniczne:
- średnica ronda: 72 m
- całkowita rozpiętość konstrukcji: 102 m
- wysokość pylonu: 70 m
- ilość lin stalowych: 24
- średnica lin: 5 cm
- główny materiał konstrukcji: stal
Pierwsze plany stworzenia tego wiszącego ronda rowerowego pojawiły się w 2008 roku, kiedy zwiększający się ruch pomiędzy miejscowościami Eindhoven i Veldhoven, stawał się trudny do rozładowania. W celu zwiększenia bezpieczeństwa i płynności ruchu na skrzyżowaniu ulic Heerbaan i Meerenakkerweg (Heistraat), postanowiono całkowicie oddzielić ruch samochodów i rowerów.
Radni miasta Eindhoven zdecydowali, że chcą zbudować projekt przykuwający uwagę. Za jego realizację odpowiedzialna jest firma projektowa ipv Delft, a nazwa ronda została wybrana w ramach konkursu zorganizowanego dla mieszkańców Eindhoven i Veldhoven. W przeciwieństwie do wiszącego ronda dla rowerów, znajdujące się poniżej skrzyżowanie dla samochodów nie jest skrzyżowaniem z ruchem okrężnym.
Źródła: wikipedia.org | twistedsifter.com | ipvdelft.nl
Brak komentarzy
Prześlij komentarz
Proszę nie reklamować stron internetowych.