1 grudnia 2017

Najlepsza muzyka nawiązująca do świąt Bożego Narodzenia

Święta Bożego Narodzenia tuż tuż, dlatego postanowiłem zrobić zestawienie moich ulubionych piosenek, nawiązujących do tych świąt jak i Mikołaja, czy też gwiazdki. Ułożyłem je alfabetycznie i mniej więcej według gatunków muzycznych, które też są ułożone alfabetycznie. Link każdej piosenki prowadzi na Youtube i gdyby film został usunięty, to poszukajcie innego lub na innym serwisie jeśli lubicie dany gatunek muzyczny, a nie znacie nuty, bo myślę, że nie będziecie zawiedzeni moimi wyborami :)

W ramach researchu przesłuchałem setki piosenek, z czego u mnie na playliście wylądowało około 250, a na bloga wybrałem z tego 50, które najbardziej przypadły mi do gustu. Niektóre pewnie każdy zna, bo są to wielkie znane hity.

Miłego słuchania i mam nadzieję, że znajdziecie coś, co wam się również spodoba, bo słucham wielu gatunków muzycznych, jak zresztą sami poniżej możecie zobaczyć. Muzyka łagodzi obyczaje i na pewno wnosi coś do życia. Dla mnie dzień bez muzyki, jest dniem straconym :)

Najlepsza muzyka nawiązująca do świąt Bożego Narodzenia - czerwone słuchawki Sandisk na choince
© Mirek W. / O gustach się nie dyskutuje, podobno :)
Mam nadzieję, że na mojej liście każdy znajdzie coś dla siebie.


DANCE







DISCO POLO, POLSKI DANCE








EUROBEAT, HI NRG





EURODANCE





HARDSTYLE





HIP-HOP



ITALODISCO



JUMPSTYLE, HANDS UP




LATINO



METAL




POP













ROCK





ROCK & ROLL


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Proszę nie reklamować stron internetowych.